På denne sida vil det bli lagt ut nettsider, artiklar, videoar og bøker som kan nyttast som fotballfagleg inspirasjon av både leiarar, trenarar, foreldre og barn. Send gjerne idear til denne sida (gjerne med link).

Nettsider:

Fotballtreneren.no - Ei side med mykje nyttig fotballrelatert stoff

Treningsøkta - Ei side med forskjellege øvingar for fotballtrenarar (krev pålogging)

SFFK - alt du treng å vite om fotball i vår region (terminlister, reglar, kurs osv)

Skadefri - info. om skader og program med fokus på skadeforebygging

Artiklar:

"Mange trenere undervurderer coachingmetodikk" av Arnfinn Ingjerd og Karl Marius Aksum

"Pirlo's persepsjon" frå NRK med video

"Smålagsspel som viktigaste grunnlag for å bli god" av Andreas Morisbak (NFT)

"Hva kan norske foreldretrenere lære av Belgia?" av Anders Jacobsen

"Hvor er det blitt av driblerne?" av Ståle Brandsrud

"Snøfnuggtreneren" av Torgeir Hoås

Fagartiklar frå fotballtreneren.no sortert etter tema som spelarutvikling, trenarrolla, barne- og ungdomsfotball osv

Bøker:

"Hjelp, jeg har blitt fotballtrener" av Ander Jacobsen (Webredaktør gir denne terningkast 6 - må lesast)

"Fotballboka for jenter" av Ingvild Stensland (assistenttrener Norge senior damer)

Podcast:

Pappatrenerne - søk det opp, lytt på f.eks Spotify - mange gode faglege debattar om idrett og barn (sjekk også "Mamma- og pappatrenerne" på facebook)

- Webredaktør anbefalar sterkt episoden "Geniale tips og triks for trenere som vil bli flinkere til å lære bort", der gjestane i podcasten er Ole Petter Hjelle og Nina Nakling.

- Anbefaler også episoden "Drive" om indre motivasjon, der gjestane er Kjetil Andre Aamodt og Espen Tønnessen.

- Kor viktig er "Leiken" for barn som driv med idrett. Episode der gjestane er Ragnhild Mowinckel (toppidrettsutøvar), Martin Erikstad (doktorgrad i spelarutvikling), Øyvind Eide (Norges Toppidrettsgymnas), Alf-Ingve Berntsen (fotballtrenar Erling Braut Haaland) og Jean Côté (verdens fremste forskar på temaet).

- Idrett for å fremje einarane eller bør "Leik og allsidighet" vere første prioritet? Episode der gjestane er Bjarte Myrhol og Magnus Abelvik Rød (satsa først på handball som 12-åring og debuterte på det norske herrelandslaget som 18-åring).

- Ein episode om "Ekskludering", der gjestane er Stig Inge Bjørnebye og Robert Hedin.

- Korleis "Trene jenter" (ny forskning)? Gjester er Ingvild Stensland, Maren Lundby og Øyvind Eide

Fotballhode - podcast med fleire interessante gjestar og tema. Tidlegare Brann-spelar Yaw Amankwah og idrettspsykolog Henrik Herrebrøden møter personar som gir lyttarane historier frå innsida. Blant gjestane er Tom Nordlie, Hugo Vetlesen, Erik Botheim og Molde-speidar John Vik (mannen som oppdaga Erling Braut Haaland).

Fotballøftet - podcast frå Viking Fotball sitt akademi der dei går fagleg i dybda på forskjellege tema som differensiering, sjølvregulering, heilheitleg menneskesyn, spesifisitetsprinsippet og aktivitetsprinsippet. Webredaktør anbefaler desse fem tema frå Fotballøftet på det aller sterkaste! Fem grunnprinsipp ein bør ha satt seg inn i før ein startar å trene barn.

Videoar:

Messi - driblingar, tyngdepunkt, pasning, mål

Toni Kroos - pasningskvalitet

Robert Lewandowski - mål, mål, mål

Keeper - grunnmuren i laget!

Forsvar - reddande engel

Langskudd